Tuesday 12 July 2011

Creatief met Kurk.. euh.. een Sjaaltje

Een paar dagen geleden was ik eerlijk waar op zoek naar een verjaardagscadeautje voor mijn zus.
Het was absoluut niet mijn bedoeling om iets voor mezelf te kopen want ik ben keihard aan het sparen voor mijn toekomst.

Cross my heart!

Helemaal blij dat ik iets supercool voor L. gevonden had wandelde ik naar de kassa en terwijl ik daar stond aan te schuiven hoorde ik van opzij iets naar me roepen.
Het klonk heel lief en verleidelijk en natuurlijk (beleefd als ik ben) kon ik die roep niet negeren.
Zoekend waar het geluid vandaan kwam keek ik recht op het sjaaltje waar ik al eeuwen 
(oke, niet eeuwen maar wel al lang) van droom!

Een groot vierkante exemplaar van dun katoen met tribal print in diepe warme kleuren.
O My God!

Heb ik niet onlangs iets gepost over tribal en hoe graag ik dat etnisch gedoe zie?
Dacht het al!

Naast mooi is mijn sjaaltje ook een multifunctioneel wonder!
Kijk maar:

Men kan het tweemaal knopen..

..of gewoon eenmaal.

In een grote strik..

..tweemaal rond de hals wikkelen en dan knopen..

..en zelfs tweemaal rond de hals wikkelen en dan strikken!
 On Ge Lofelijk, non?

Je begrijpt vast wel dat ik het sjaaltje vlug van het rek haalde en bij mijn zus haar cadeautje op de toonbank legde om te betalen en nevernooitjamais meer los te laten.

Aaahhhh, het leven kan zo mooi zijn!
Nog tijd genoeg om te sparen voor mijn toekomst!


Ps: de nieuwe aankoop van mijn leven komt uit de Pimkie, believe it or not!

No comments:

Post a Comment