Wednesday 31 August 2011

A little trip down memory lane..

Acapulco Heat

Beverly Hills 90210, de énige echte!!
I <3 Dylan, maar dat wisten jullie al, non?

Boy meets World

Buffy The Vampire Slayer

Family Matters mét Steve Urkel :p

Growing Pains
Check de piepjonge Leonardo DiCaprio

Ocean Girl
Iedere woensdagnamiddag van tenminste een heel schooljaar waren mijn vriendinnetje Joke en ik in het zwembad te vinden terwijl we 'van Ocean Girl' aan het spelen waren. Kilometers hebben we onder water, heen en weer, zwemmend afgelegd :p

The Young Indiana Jones Chronicles
My God, ik was stapelverliefd op dat klein Indiana'tje

Who's the Boss?
Check de piepjonge Alyssa Milano!

The Wonder Years
Hier keek ik de vrijdagavond (denk ik?) altijd naar bij mijn oma.
Lang geleden!

Step By Step
Een van de eerste nieuw samengestelde gezinnen op tv, supergrappig!
Hier was ik verliefd op Cody :p

Sabrina, The Teenage Witch

7th Heaven heb ik de eerste paar jaar hardcore gevolgd maar op een bepaald moment werd het een beetje saai denk ik want de laatste paar seizoenen heb ik niet gezien..

Magnum P.I.
Geweldige prive detective. My hero!
 Dit doet me ineens denken aan McGyver! De andere held die met een botervlootje en een stukje touw uit élke benarde situatie kon ontsnappen!
Speelde hij ook niet mee in Sliders? Dat moet ik even opzoeken :)

Picket fences met Holly Marie Combs!
Deel drie van de originele Charmed zussen die stuk voor stuk een serie-verleden hebben :)

Ally McBeal

Full House!
I <3 <3 <3 Full House!
Mijn grote voorbeeld was DJ, de oudste dochter :)

Motto van de dag: het is oke om op verschillende acteurs uit series tegelijk verliefd te zijn. Honest!

2 comments:

  1. OMG!!! Je neemt me inderdaad ook helemaal terug naar mijn jongere jaren!!
    Ik zag vandaag op vitaya een aflevering van het eerste seizoen van seventh heaven en vond het ook zo nostalgie!!
    Oh Beverly Hills, had er zelfs barbie's van toen, full house, step by step, ...
    Zo leuk!!!

    ReplyDelete
  2. wow these shows definitely bring back memories!! haha such a fun post <3

    ReplyDelete