Sunday 16 October 2011

Brand new from London

Jullie gaan het niet geloven maar sinds ik in Londen woon heb ik nog bijna niets nieuws gekocht!
Echt waar!
Helemaal Niets nieuws kopen is natuurlijk gaan optie..
Dan ga ik liever een dag op een heel streng no-food-diet om toch een paar schoenen te kopen :D


Deze puppies komen van New Look en waren super cheap. Mijn collega K. heeft net dezelfde.
Ze zitten niet ongelofelijk comfortabel maar wie heeft ooit gezegd dat dat prioritair is??
Ze zien er geweldig uit!




Deze lekker warme winterjas komt van Next en moest ik gewoon kopen omdat het hier een grote week geleden ineens winter werd. Ondertussen schijnt de zon alweer maar er waait een koude wind en ik ben dan ook heel blij met deze aankoop.
Oranje is een kleur die ik eigenlijk nooit eerder gedragen heb maar nu mijn haar ook een rosse schijn heeft past het echt goed samen.

Motto van de dag: probeer eens een onvoordehandliggende kleur uit, je weet maar nooit wat het geeft!

1 comment:

  1. ik vind dat een supersupersupermooie jas!! Waar heb jij die gekocht?

    ReplyDelete