Tuesday 7 June 2011

Bella Italia #shopping

Oke, oke!
Jullie hadden het al geraden.
No way dat ik ergens op reis ga zonder ook maar iets nieuws te kopen.
Ik geef het eerlijk toe..

Het is sterker dan mezelf, op een of andere manier zien spulletjes in een ander land er nóg leuker uit dan spullen uit eigen land. Non?

Voor ik jullie toon wat ik aan extra gewicht mee naar huis heb moeten slepen wil ik nog even sorry zeggen tegen mijn papa.

Lieve papa, ik weet dat ik er al heel veel teveel heb. Maar deze kon ik echt niet laten staan. 
Ik heb ze écht nodig! Ze maken mijn leven dat ietsje completer.
Je dochter

én goud én tijgerprint én een roze strik én Hello Kitty
Fjeww



Roze plastieken peep toe ballerinas met een plastieken pompom op de neus


Deze puppies kocht ik in Positano. Doorzichtig plastiek met een rode fluwelen strik.
I <3 All Of Them

4 comments:

  1. Ik hou echt van dat laatste paar :) Geen idee waarom, maar de laatste tijd vind ik plastiek wel iets hebben!

    Love,
    Shanah.

    ReplyDelete
  2. DIe met die pomponnen zijn echt heel grappig :)
    Great choice en ik heb hetzelfde probleem als ik op vakantie ga :).

    Liefs, Sarah

    www.ethnicspring.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Net gezien dat je me volgt op Twitter, so nevermind! :p

    Love,
    Shanah.

    ReplyDelete