Tuesday 3 May 2011

Book Club

De Amazon Wish List
( zoek naar Mairun, voor het geval je me een cadeautje wil kopen)
Daar ben ik mijn hart verloren.

In amper 2 minuten had ik zo'n 75 items aan dat "wenslijstje" toegevoegd.
Boeken en DVD's Galore, I tell you!

I <3 Amazon!

Je vindt er Á LLES wat je zoekt, het is écht geweldig.
Van Pink en Sparkly tot een spannende whodunnit, á lles!

En moest dat nog niet genoeg zijn, als je zelf even geen inspiratie meer hebt geeft Amazon zelf een heleboel aanbevelingen op basis van dingen die je leuk vindt of die andere shoppers met dezelfde interesses gekocht hebben.
Geloof me vrij, daar heb ik al een paar echte pareltjes ontdekt!
Zonder er zelf veel voor te moeten doen :)
Mais Oui!

De laatste boeken die ik gekocht heb nadat A. ze me aangeraden had zijn die van

Carmen Reid

Een reeks van een 5-tal boeken over personal shopper

Annie Valentine
en al haar avonturen in kledij&accessoire-Walhalla.


The Personal Shopper is het eerste boek van de serie en dit heb ik net uit.
Het is een heerlijk luchtig boekje om mee te ontspannen.
Als je, net zoals ik, een job en een stage en een thesis aan het combineren bent dan is dit soort chicklit
I DE AAL om even van alles weg te zijn en ongegeneerd te dromen van Mulberry Bags en Chanel Shoes (en de man van je dromen als je die nog niet gevonden hebt).





Toevallig (hoewel ik begin te vermoeden dat A. me hier in de val gelokt heeft!) heb ik het eerste en het laatste boek uit de reeks gekocht en  nog niet al die in het midden..
Maar bon, ik denk dat ik me maar ga opofferen *sigh* en de andere boeken ook ga kopen.

A girl 's gotta do what a girl's gotta do, non?

1 comment:

  1. zijn de jouwe in het nederlands? want ik vraag mij af of ik deze leuk zou vinden, naarmate ik normaal altijd magische getinte boeken lees ;) momenteel ben ik de willowmere kronieken aan het lezen, een 3 delige reeks die wat verder ingaat op reincarnatie en gidsgeesten, lekker spannend dus :-) alle nog veel leesplezier en hou je wat in op amazon e, alhoewel met je asos tip zit ik ook al aan een waslijstje ;)))
    xxx

    ReplyDelete