Tuesday 16 August 2011

Moving out of Belgium!

Maak gebruik van je ambitieuze verlangens.

Dat is de wijze raad die de Styletoday Weekhoroscoop me zojuist gaf.
Laat dat nu toevallig net zijn wat ik aan het doen ben :)


Zoals sommigen onder jullie wel weten ben ik een heleboel jaren geleden mijn hart in Londen verloren.



Ik droom er dan ook al lang van om daar te gaan wonen.
De sfeer, de taal (mannen met een brits accent <3), de cultuur, het tempo, de clubs, pubs en winkels, ... All of it!



Je boeltje pakken en naar het buitenland vertrekken is makkelijker gezegd dan gedaan.
Er was in het verleden altijd wel iets dat me tegenhield: studies, werk, een appartement, een boyfriend, ...

Maar nu is het allemaal anders!

Afgestudeerd, geen BF, geen huuropzeg en een makkelijk te verlaten job.
Het ideale moment om veranderingen door te voeren, waarom niet in het buitenland?
Exactly!

Daarom heb ik een tijdje geleden besloten dat ik de stap ga wagen.

I'm moving to London!
Finally!



Het is mijn droom om daar ooit voor een groot PR bureau als Starworks of Saturday te kunnen werken, of voor een superdeluxe online store zoals Asos.
(a girl can dream, non?)

Dat is waar ik naartoe ga werken maar om de eerste tijd door te komen ben ik op zoek gegaan naar een job die cool is en de bills betaald. Viavia kwam ik te weten dat er vacatures zijn bij Vidal Sassoon.
Voor degene onder jullie die VS niet kennen (aangezien ze jammergenoeg niet in België te vinden zijn) kijk hier.


Gisteren ben ik met de trein naar Londen gereisd voor een interview bij Vidal Sassoon and you are now looking at (the writings of) their new receptionist!

!!Hip Hip Hurray!!

De eerste paar dagen kan ik bij my dear friend M. logeren, tot ik een eigen stek
(lees: piepkleinoverpricedkruipkotvan2op2) gevonden heb.
Hopelijk loopt dat even vlot als deze eerste job-hunt :)
I'll keep you posted!

I'm so excited!
Can't wait!!

1 comment:

  1. Oh Nuria! Ik wens je alle succes van de wereld! Je zal dat ongetwijfeld super goed doen, en elke dag een very good hairday hebben! (ahja!)
    Go and chase your wildest dreams!!
    XXX

    ReplyDelete