Friday 26 August 2011

Zara wants of the Day


Na a little light browsing op de site van Zara is dit mijn top 3 Wants

Brede leren halsketting met studs
Want!


T-shirt met opdruk van The New Yorker
Dubbel Want!

Hohoooo, laten we eens zien hoe lang ik het kan volhouden zonder deze te bestellen!



Deze hele grote oudfushiaroze sjaal zag ik vandaag in de Zara in Brugge hangen en ze is echt heel mooi!
Maar 39.95€ vind ik toch een beetje veel..
Zeker nu ik eigenlijk moet sparen om vanalles te kunnen kopen in Londen :p

3 comments:

  1. Die ketting is inderdaad echt wel mooi! Have fun in London ;)

    Love,
    Shanah.

    ReplyDelete
  2. Heb ze vorige week niet zien liggen in de winkel, mss zal ik ze toch online moeten bestellen.
    a girl 'sgotta do what a girl 'sgotta do :D
    Thx Shanah!
    xox

    ReplyDelete