Wednesday 17 August 2011

The Single Girls To-Do List

Een paar maanden geleden heb ik eens een post geschreven over de boeken van Lindsey Kelk.
Remember?


In een ruk heb ik ze alle drie besteld-ontvangen-uitgelezen en I was left wanting more!
Die dag is eindelijk aangebroken :)
Toen ik maandag in Londen was kon ik het niet laten om even heel snel bij Waterstone's binnen te springen.
(Waterstone's is na Borders mijn absolute lievelings boekhandel!)
Ik was de winkel nog niet helemaal binnen of er was al een boek dat me opviel:


A certain someone zou zeggen dat het weer een typisch roze/blinkend/Nuria-Font boek is en eigenlijk kan ik dat niet ontkennen maar toch laat ik me er niet door tegenhouden!

'kBen er nog niet in begonnen want ik ben nog volop bezig met de Sookie Stackhouse (nu aan boek 9 bezig and I love it!) reeks. Van zodra deze uitgelezen is stort ik me op de Single Girls To-Do List.

Daarna (vooruit plannen doe ik graag als het op boeken lezen aankomt) volgt Franny and Zooey van J.D.Salinger en dáárna heb ik nog een boek van Jackie Collins liggen.

Fjew, misschien moet ik toch maar beginnen lezen in plaats van hier te zitten typen!

I'll keep you posted!
xxx


2 comments:

  1. Dat boek zat in mijn winkelmandje bij Amazon maar er op het laatste moment toch maar uit gegooid.. Zag er net iets té chick litterig uit, en ik ben niet zeker of ik als single girl echt moet lezen over een andere single girl die aan het eind van het boek een happy ending heeft.. :D Laat me vooral weten wat je ervan vond, dan kan ik misschien mijn mening nog herzien.
    xo Elien

    ReplyDelete
  2. ja, ksnap je reactie! Het is een beetje dubbel om als single girl over happy-niet-meer-single-girls te lezen :p Maar ergens geeft het mijn optimistisch hart toch een boost! Plus dat dit boek ook echt heel grappig geschreven is :) De best friends zijn superherkenbaar en de stoten die ze uithaalt ook :)

    ReplyDelete