Sunday 27 February 2011

Badpakken Galore

Wie Juicy Couture zegt, zegt fluoroze trainingspakken gemaakt uit velours met in het groot Juicy op de kont. Vooral gedragen door Amerikaanse geblondeerde housewives of zonnebankbruine gillende meisjes.
Dacht ik.
Juicy Couture heeft nog zoveel meer te bieden!
Dat heb ik ontdekt tijdens een zoektocht naar een mooi badpak op Asos.

Juicy Couture

Juicy Couture

Juicy Couture

Juicy Couture
 De badpakken zijn er in allerlei zuurstok kleurtjes, klassiek wit of met een leuke print. Wat mij het meeste in deze modellen aanspreekt zijn de o zo leuke balletpak-achtige rokjes! Ik voel me plots weer een klein meisje dat van prinsesje speelt.
Hierin zou ik me zeker een prinses voelen, prinses van het strand. Misschien kom ik dan nog wel een mooie meerman tegen ;)

Marc by Marc Jacobs

Marc by Marc Jacobs
 Marc Jacobs stelt zeker ook niet teleur, zijn modellen vind ik ietsje stoerder dan die van Juicy maar nog steeds heel speels en vrouwelijk.
De tinten blauw zijn om bij weg te dromen.

Sea Folly
Seafolly is een Australisch merk waar ik tot voor kort nog nooit van gehoord had. Het duurde niet lang om fan te worden
Hartverwarmend detail: van alle verkopen schenkt Seafolly momenteel
 20% van de opbrengst aan de slachtoffers van de overstromingen in Australië.
Asos

Asos

Asos
Alle mademoiselles die nog geen fortuinen verdienen maar toch een mooi badpak zoeken kunnen terecht bij het "huismerk" van asos.com.
Asos
Vrouwelijke modellen met leuke franjes en balletrokjes.
Ik zie mezelf al onder een vintage parasol op het strand van De Haan liggen soezen, luisterend naar het geluid van de zee.
Nu en dan een slokje nemend van mijn Dirty Martini...
Njamm

No comments:

Post a Comment