Sunday 27 February 2011

London Fashion Week Favorieten

Na New York volgde trouw London.
Hier zijn de looks waarvoor ik helemaal wegsmelt:


Acne

De kleur! De lange trui en net iets te korte broek! De platform sandalen! Alles aan deze look is juist.

Acne
Mooi! Mooi! Mooi!

 
Burberry Prorsum


Burberry Prorsum

Burberry Prorsum

Burberry Prorsum

Burberry Prorsum
Warme en stijlvolle kleuren bij Burberry Prorsum. De platform veterschoenen staan zeker op mijn must have lijstje, alleen de petjes vind ik niet om aan te zien.

House Of Holland

House Of Holland

House Of Holland
House Of Holland doet het ook helemaal juist. Ik wil de drie looks volledig van kop tot teen :)
Vooral het oranje truitje met die zotte bolletjes op de mouwen en de heerlijke broek met hoge taille en wijde pijpen.
Verkocht!


Matthew Williamson

Matthew Williamson
Volgende winter zal oranje echt niet in mijn garderobe kunnen ontbreken. Het is een statementkleur, recht in je gezicht. De glanzende broek is ook zo verschrikkelijk mooi; zacht, lief, teder en toch stoer.

Mulberry


Mulberry

Ook Mulberry gebruikt waanzinnig mooie kleuren. Allemaal een beetje off, niet helemaal zuiver maar dat maakt het net zo gezellig.
Met de bijpassende handtas en de kniekousen om je warm te houden.
Roze en turkoois waren al mijn lievelingskleuren en dit gaat zo te zien niet gauw veranderen.
Paul Smith

Paul Smith

Paul Smith

Paul Smith

Paul Smith
In plaats van enkel de boyfriend-jeans een hele boyfriend look die mij volkomen kan bekoren. Lekker warme cardi's en comfortabele hemden en broeken. JA!

Sass & Bide

Temperley

Temperley

Temperley
Het ever-classy Temperley is mijn eerste keus voor een mooie klassevolle en tegelijk heel moderne avondjurk. Laat die uitnodigingen voor gala's, vernissages en openingen maar komen.

Motto van de dag: A Girl can Dream ***

No comments:

Post a Comment