Wednesday 23 February 2011

I Love Dr Martens

Je kent ze wellicht nog van diep in de jaren '80 en '90.
De 1460 Boot van Dr. Martens.

In het begin werden ze vooral gedragen door skinheads, punks en grunge types. Maar als ik het me goed herinner wilde iedereen er opeens mee gezien worden.
Ik denk dat ik ooit ook nog wel zo'n paar heb gehad, lang geleden.

Nu wil ik ze opnieuw!
Liefst van al in HOT pink :)

Dr. Martens 1460

Of in VERY hot pink?

Dr. Martens 1460

Deze lage 1461 in zwart en zilver vind ik ook heel mooi maar ze zijn heel basic. Hiermee kan ik elke dag op stap en zelfs gaan werken. Eigenlijk ook helemaal geen slecht idee..


Dr. Martens 1461


Moeilijk keuze. Ik zal nog even met mezelf moeten overleggen denk ik. Ofwel vraag ik een paar aan de Paashaas en een paar voor mijn goed rapport?
Keuzes! Keuzes!

No comments:

Post a Comment