Sunday 27 February 2011

New York Fashion Week Favorieten

Van 10 tot en met 17 februari was het weer zo ver: New York Fashion Week
Het Walhalla voor alle modeliefhebbers onder ons!
New York geeft het startsignaal voor de Fashion Weeks. De allerechtste fashionista's beginnen daar en vliegen dan door naar Londen, Milaan en ten slotte Parijs. (DroomJob #1)

De zomer moet hier nog beginnen en onze winterjassen liggen nog overal behalve verstopt maar we worden toch al getrakteerd op de outfits van waar we vólgende winter in zullen rondlopen.
(Het kan nooit kwaad om voorbereid te zijn, nietwaar!?!) (Kwestie van nu al te kunnen zoeken en in mijn geval ook zeker proberen te sparen)

Hier zijn een paar outfits die mijn hart alvast hebben veroverd.
Geniet ervan!


Badgley Mischka
Dit ga ik zeker ook eens proberen! Een scheiding maken in mijn haar en daar een rijtje diamantjes inkleven. *Instant Glamour*
De zoektocht naar een rij glimmende steentjes is bij deze begonnen :)

Badgley Mischka
Prachtig paars bij Badgley Mischka. Paars is volgens mij echt een beetje ondergewaardeerd. Het is geen eenvoudige kleur om te combineren, maar o zo mooi.

Badgley Mischka

Badgley Mischka

Diane Von Furstenberg

Diane Von Furstenberg

Diane Von Furstenberg
 Electrisch blauw is officieel mijn allerliefste lievelingskleur. Bold en Beautiful!
Gecombineerd met rode lippen. Jaaa!
Ik ben verkocht :)

Marc By Marc Jacobs

Marc By Marc Jacobs

Marc By Marc Jacobs

Marc By Marc Jacobs

Victoria Beckham

Victoria Beckham

Victoria Beckham
Warme en diepe kleuren bij Victoria Beckham.
Ze weet wat ze doet, deze ex-Posh Spice!

Alle foto's en meer kun je zien op New York Magazine
 Veel kijkplezier!

No comments:

Post a Comment