Tuesday 22 February 2011

Vampire mania


De hele heisa rond vampieren begon een paar jaar geleden met Twilight.
Voordat de film uitkwam had ik nog nooit van de boeken gehoord. Ik had destijds ook niet zo heel veel zin om naar de film te gaan maar mijn vriend F. moest en ging die zien en ik moest en ging dus mee.
Mijn weerstand heeft ongeveer 10 minuutjes geduurd (of hoelang duurt het alvorens de Cullens hun intrede maken?) en daarna was ik totally, completely and irrevocably hooked. *sigh*
De dag na het zien van de film heb ik alle boeken online besteld en een goeie 10 dagen nadat ik ze ontvangen had waren ze uit. Ik las tot drie uur 'snachts door gewoon omdat ik wilde weten wat er zou gebeuren (en omdat ik stiekem heel erg verliefd was stapelgek ben op Edward). Toen de boeken uit waren ben ik het onofficiële vijfde deel op internet gaan lezen. Ik hoop dat Stephenie Meyer er toch nog aan verder gaat werken, voor mijn part mogen er nog 5 delen volgen. Ik ben fan!

Na twilight kwamen er nog een heleboel boeken in hetzelfde genre naar de oppervlakte zoals

Ben ik nu aan het lezen en is best wel griezelig!

Deel 1 en twee heb ik gelezen op aanraden van een vriend en ik kan echt niet wachten tot de volgende delen uitkomen! (Heb ik al gezegd dat ik een echte boekenfreak ben?)

Pas uitgelezen en ik ga binnenkort aan deel twee beginnen.

 Alleen van True Blood heb ik de boeken nog niet gelezen, maar wel de serie bekeken. Ze staan op mijn verlang/to do lijstje.

No comments:

Post a Comment