Friday 15 April 2011

Charlotte Olympia

De Britse ontwerpster Charlotte Olympia lanceerde in 2007 haar eigen overheerlijke schoenenlijn in het Londense Mayfair.
Naast deze flagship store verkoopt ze haar creaties ook bij
Bergdorf Goodman, Harrods en Net-A-Porter.
*sigh*
Haar ontwerpen hebben vaak luipaardenprint of felle kleurtjes en altijd zijn de !prach!tig! afgewerkt.
My cup of tea :)

Voor al de shoe-addicts onder ons die niet in Londen of NY wonen is er vanaf nu goed nieuws want er is een online absoluutschoenenwalhalla store.


Hier volgt mijn bescheiden wishlist uit de SS11 collectie

°°Blame it on Rio°°

Bananas is my business

Tutti-Frutti

Bebel


Marina

I love deze platte luipaardprint sandaaltjes!
Ze zouden ideaal zijn voor mijn tripje naar Napoli, no?
De hoofd.. euh.. tooi doet me denken aan "Copacabana" van Barry Manilow.

°°°with yellow feathers in het hair, and her dress cut down to there°°°

Die veren en bessen zien er zo exotisch uit. Gorgeous!

 
Paloma


Dolores
Sensueel campagnebeeld.
Ik moet eerlijk toegeven dat het meeste van mijn aandacht naar de uberfluffy pluimenwaaier gaat en dan naar de grote onderbroek en pas op het laatste naar de shoes..
(Niet echt van mijn gewoonte, I know!)


Lais
Color Block Galore met de ultrahoge geel*rood*blauwe peeptoe :)

Dolly
Hello Dolly! Hello!

No comments:

Post a Comment