Monday 4 April 2011

Nieuw in mijn kast

Vrijdagnamiddag had ik nog welgeteld 45 minuten voordat ik op de trein naar Gent moest springen voor een date met de UberSnoeshaan M. <3
Ik kon in die korte tijd natuurlijk rustig in het station gaan zitten genieten van een kopje koffie en een koekje of een taartje of een warme wafel of een ijsje of een beetje van elk van deze opties. Maar dat is eigenlijk niet zo goed voor de lijn.
Wandelen daarentegen is beter voor de lijn (dat wéten we dus echt wel!) en dus koos ik (voor 1 keer) voor deze optie.
Wandelen is natuurlijk ook maa rgewoon wandelen. Wie doet dat nu graag? Het is niet voor mij geggelegd. Ik heb een doel nodig.

Toevallig liggen er aan dit station een heleboel doelen.
Doelen met namen zoals H&M, Zara, River Island, Bershka, Steve Madden (Ja! Hij is open!!), M.A.C. etc.

Genoeg geleuter.
Dit is wat ik bijeengesprokkeld heb



H&M topje dat inderdaad een beetje doet denken aan een grote kanari (type Pino uit Sesamstraat)
Maar als ik het aan heb ziet het er echt wel leuk uit!




Varsity jacket ook uit de H&M




Lichtbruine fake-leren short van Bershka

No comments:

Post a Comment