Thursday 7 April 2011

L'outfit du jour

L'outfit du jour de mes ongles


Gisteren bij DI een nagellakmerk ontdekt dat ik nog niet kende
"Park Avenue"

Voor een merk met zo'n naam zou de nagellak wel een mooier flesje en een aantrekkelijkere display verdiend hebben, maar bon. Het was allemaal nogal saai en een beetje dertien-in-een-dozijn.

Dat is eigenlijk maar bijzaak. De kleur, dat is waar het om draait!
Ik was op zoek naar een fel oranje en, by golly, fel oranje heb ik gekregen!
Ideaal voor dit weertje en het combineerde mooi met de luipaardprint-bloes die ik vandaag droeg.
Met twee laagjes krijg je een goeie dekking + een laagje doorzichtige nagellak voor een glanzende en houdende finish.

Al bij al zeker geen slecht idee! Voor ongeveer 3.50€ vind ik deze nagellak echt een goed idee :)

No comments:

Post a Comment