Saturday 9 April 2011

Vrouwelijke leugens top 10

Tijdens het nutteloos surfen op internet kwam ik een heel grappig berichtje tegen:

De top 10 van leugens die "us ladies" wel eens durven verkondigen.
(we liegen wel minder dan mannen blijkbaar)(just so you know)

 
1. "Er is niets. Alles is on orde"
2. "Ik weet niet waar het allemaal naartoe is!" (over geld fyi!)
3. "Het was niet zo duur" (over.. euh.. veel?)
4. "Ik heb niet teveel gedronken"
5. "Ik heb hoofdpijn"
6. "Het was in solden"
7. "Ik ben onderweg"
8. "Ik heb dit al jaren"
9. "Nee, ik heb dat niet weggegooid"
10. "Dit heb ik altijd al gewild"


Met een beetje schaamrood op mijn kaken moet ik toegeven dat ik ook wel al eens een van deze leugentjes heb verteld :/
Sorry!
Maar eigenlijk zijn ze wel hilarisch, niet?
Vooral die van "Ik heb dit al jaren" en "Het was in solden"
Hahahahahaaaa!
I <3

No comments:

Post a Comment