Tuesday 5 April 2011

TV Break

Een van de leukste dingen aan tv kijken vind ik het nu en dan herkennen van iemand. Met mijn familie maak ik er vaak een sport van om zo snel mogelijk te herinneren van waar we een bepaald gezicht herkennen. Niets is dan ook frustrerender dan wanneer je echt echt echt niet op een bepaalde naam kunt komen!
Dit komt vooral voor in oudere afleveringen van bepaalde series of oudere films met beginnende acteurs.

Daarpas was ik naar een oude aflevering van Midsomer Murders aan het kijken en toen spotte ik niet een maar twee bekenden!
Het gaat om de aflevering
Death in disguise


met niemand minder dan Daisy, de ietwat slonzige, stationsromannetjes lezende zus van Hyacinth.





En de man die mijn hart een beetje sneller doet slaan
Stephen Moyer



Tegenwoordig beter bekend als Bill Compton uit True Blood



Een paar jaartjes ouder dan op de vorige foto maar des te yummie-er!
(en zonder nektapijtje wat geen slecht idee was!)



No comments:

Post a Comment