Thursday 10 March 2011

Be

Vorige zomer heb ik anderhalve maand in het zuiden van La Douce France gewerkt en daar ben ik Über verslaafd geraakt aan het magazine Be.
Ik ben al altijd een mademoiselle van de boekjes geweest, fan van alles wat blinkt en naar nieuw papier ruikt. (En vol staat met heerlijke koopwaren. Natuurlijk.)
Be is daarvoor ideaal!
Er staan allerlei artikels over mode, make-up, films, celebs en actuele themas.
Voor mij een ideale mix.

De allereerste Be die ik kocht
*nostalgie*

Morgen bestaat de Be 1 jaar!
Hiep hiep hoera!

Bon anniversaire!
Voor de mini-Be's onder jullie, dit tijdschriftje is te koop in het station van Brugge (in de kleine krantenwinkel tegenover de Panos).

Ook te vinden in de Intermarché van Montignac en twee kleine krantenwinkeltjes op Old Compton Street in Londen.. nvdr ;)

Als iemand een ander verkooppunt spot breng me dan asap op de hoogte!

No comments:

Post a Comment