Thursday 31 March 2011

Cadeautjestijd!

Geen nood, je bent mijn verjaardag niet vergeten :)
Inderdaad de Paashaas komt pas binnen een paar weken en de Sint ligt nog op zijn lui gat in Spanje!

Waarom dan cadeautjestijd?
Awelja, goeie vraag ;)
Gewoon, omdat het kan. (en omdat ik een de max stageplaats heb natuurlijk!)

Rond half vijf deze namiddag zat ik braafjes een persberichtje te vertalen toen ineens mijn collega D. haar hoofd om de hoek stak met de boodschap "Je mag een paar kousen van Wolford uitkiezen".
Youhalloouuuu!!
Zo'n mededeling is dus een die je geen twee keer hoeft te herhalen :)

Als jullie Wolford een beetje kennen dan weet je vast welke mooie spullen ze allemaal hebben.
Lingerie, kousen, badpakken en ready-to-wear.
Voor ieder's hart wat wils!

Ik koos een paar superzachte lichtzwarte nylons met een pittig detail:



1 comment:

  1. Collega D. is de beste!! Ben echt blij voor jullie, hard-working-babes!
    loooove

    ReplyDelete