Sunday 13 March 2011

Sunday Morning Delight

Wat doe ik op zondagmorgen?
Niets!
Absoluut niets!
Buiten uit mijn bed rollen, in de zetel vallen, tv aanzetten en kijken..

(tussendoor misschien nog eens de keuken binnen wandelen voor iets lekkers om te eten en te drinken) (voor de tv welteverstaan)

Een paar weken geleden heb ik namelijk ontdenkt dat er op zondagmorgen allerlei lekkers leuks te zien is op de buis.
We beginnen het geheel met een portie Gossip Girl.


Oke, ze hebben een voor een prachtige outfits en benijdenswaardige schoenen aan maar ik ga er nu niet om liegen. De main reason dat ik naar GG kijk is:
Charles Bass
Voila, ik heb het gezegd..


40 minuten pure joy :D

En alsof dat nog niet genoeg is tonen ze na GG een andere serie waarvoor ik in de zetel blijf liggen.



Sam en Dean zijn allebei very yummie als je het mij vraagt maar mijn absolute voorkeur gaat toch uit naar Dean <3


Om het geheel af te ronden hebben we nog
The Dead Zone
Een serie met Anthony Michael Hall (tot een echte man uitgegroeid!!)


Ik weet niet of jullie hem nog herkennen maar hij speelde in de jaren 80 in een heel aantal van mijn absolute lievelingsfilms zoals:

The Breakfast Club


Waarin hij (as usual) een super geek speelt :D


Hij maakte deel uit van The Brat Pack.
Een groepje jonge acteurs die in de jaren 80 doorbraken en in veel films samen speelden.
Te Gek!!

No comments:

Post a Comment