Monday 7 March 2011

Paper Crown van Lauren Conrad


Jullie kennen haar ongetwijfeld nog van de MTV hitserie The Hills.
Lauren Conrad of kortweg LC.



Eerste speelde ze mee in de serie Laguna Beach.
Heerlijke Beachside Drama!


Waarna ze haar eigen spinoff kreeg samen met Heidi Montag (die trouwde met Spencer Pratt en toen helemaal begon door te draaien), Whitney Port en Audrina Patridge.
The Hills

LC stapte een eindje terug uit The Hills om zich op andere doelen te focussen.
My o My dat heeft ze gedaan. Een bezig bijtje die LC!

Eerst richtte ze zich op haar modecarriere waarvoor ze begin dit jaar Paper Crown uitbracht.
Heel trendy en misschien niet bijster origineel maar wel mooie, lieve, klassevolle en subtiele stuks.
Take a peak!









 







Alle foto's komen van Fashionista


Naast mooie kledij ontwerpen is ze ook een carriere als schrijfster begonnen.
Haar eerste titel luidt:
L.A. Candy

Dit boek gaat over een meisje die naar de grote stad verhuist en gevraagd wordt om mee te spelen in een reality serie.
(tiens tiens, waar zou ze de inspiratie hiervoor gehaald hebben?)




Na dit eerste boek volgde er nog een tweede:
Sweet Little Lies


En een derde:
Sugar and Spice


Ik weet niet van jullie maar ik heb de boeken alvast besteld!
Een stevige portie Glamoureuze ontspanning kan ik wel smaken en daarom lijken deze boeken mij ideaal.
Ik hou jullie op de hoogte van wat ik ervan vond! :)


PS: Wisten jullie dat Whitney Port, een van LC's co-stars, na The Hills haar eigen spinoff kreeg?
The City



Over het leven van 3 PR-girls bij Diane Von Furstenberg in New York City Baby!
Whitney lanceerde ooit ook een modelijn die ik heel leuk vond maar niet zo'n lang leven beschoren was, helaas!




In deze serie maakten we ook voor het eerst kennis met Olivia Palermo. De New Yorkse Socialite die tegenwoordig campagnes doet voor Hogan.



No comments:

Post a Comment