Sunday 20 March 2011

Ik hou van de jaren '90

Geboren in de jaren '80 wil zeggen tiener geweest in de jaren '90..

Je kunt het je allicht wel inbeelden ;)
Ja, ik heb nog een grote geföhnde froufrou gehad, multicolor oilily kousebroeken ( en hun zeep, parfum en de wit/zilveren lippenstift), een eastpack rugzak, een pennezak van Kipling met een aapje met een naam en wat nog meer..

De laatste tijd begin ik eerlijk gezegd vanalles uit de jaren '90 te herontdekken!
Het begon allemaal toen ik van mijn broertje voor kerst het eertse seizoen van Beverly Hills 90210 op DVD cadeau kreeg.



Ik was zo blij!!!!
 'kHeb het hele seizoen in een paar dagen uitgekeken.
Dus dan heb ik maar seizoen 2 gekocht.



Hoera! Nog meer kijkplezier!
En hierna komen er nog 8 andere seizoenen.
'kZal dus nog wel een eindje zoet zijn hiermee!
No Problemo

Heeft iemand trouwens al 90210 gezien? De nieuwe Beverly Hills? Ik nog niet maar 'kben eerlijk gezegd wel benieuwd. Zou ik die serie ook inslaan?
Misschien eerste seizoen 3 tem 10 uitkijken :p


PS: Ik moet nog iets kleins meedelen. Ik ga trouwen met Luke Perry!



Hij weet het nog niet maar dat is bijzaak..
Ik ben zo verliefd!!




No comments:

Post a Comment