Sunday 27 March 2011

True Romance

Girly girl is de omschrijving, als ik me niet vergis.
Voor een meisje dat ook echt van meisjes-dingen houdt.
Meisjes-dingen zoals schoenen, kleren, nagellak, sprookjes, parfum, lingerie, roze snoepjes, versierde cupcakes, lekker ruikende mannen, etc.
Deze categorie is especially designed voor mij :p
(maar hoe meer hoe beter dus kom erbij!)

Naast meisjes meisje denk ik dat ik ook iemand ben die best wel wat kan verdragen.
 Ik sta niet zo heel snel met mijn  mond vol tanden.
Maar vorige vrijdag was het toch raak!
OMG
Zoiets heb ik nog nooitneverjamais meegemaakt!

Zo ergens na de middag was ik op mijn stage braaf en naarstig aan het tikken op de computer toen ineens de bel ging. Dit is op zich niet abnormaal want ik werk in een showroom en daar is het de hele dag van de komende en gaande man :)
Maar er stond voor de verandering geen stylist(e) aan de deur maar een bloemen-aflever-mademoiselle met een dikke bos goudgele bloemen!
Niet zomaar een dikke bos goudgele bloemen, o nee!
Een ruiker voor MOI!




Op dat moment was ik helemaal mijn kluts kwijt.
De dame vroeg me om een papiertje af te tekenen en ik wist de eerste 5 seconden niet wat 'papiertje'  'tekenen' 'een-stap-zetten-richting-het-bureau' of  'balpen' wilden zeggen.
(ik had waarschijnlijk ook mijn trademark kleur: zo rood als een tomaat)
Mijn hart heeft zeker een aantal slagen gemist.

Geloven in sprookjes (maar tegelijk toch stiekem eigenlijk wel beter weten maar niet willen toegeven)
had me hier echt niet op voorbereid :p
Hoe cool is het niet dat dit soort dingen dus toch echt gebeuren!?!
(en als het bij mij kan kan het bij jullie ook!)

De bloemen komen van iemand die ik al lang ken maar die ver weg (in Denemarken) woont.
(wat het des te opmerkelijker maakt, non?)
*sigh*
Mijn twee collega's en ik hebben de volle 10 minuten naar het boeket staan staren :p
 D. merkte op dat dit "echte liefde is" :) Ik vind het allessinds ook very romantic.
Wat denken jullie?

No comments:

Post a Comment