Thursday 10 March 2011

Black Swan

Gisterenavond was mijn chill-out avond (op aandringen van de collegas :p) en wat is beter om te ontspannen dan een filmpje meepikken?
Ik was al lang aan het wachten op Black Swan dus de keuze was snel gemaakt!


In een ver verleden heb ik 9 jaar klassiek ballet gevolgd en de liefde voor de dans is me nog altijd bijgebleven. Ik hou van de pakjes, de muziek, de verhalen, de sfeer, de elegante bewegingen, ...
Alles eigenlijk!



Het Black Swan verhaal op zich vond ik niet echt superdeluxe. Na Requiem for a dream te hebben gezien verwachtte ik nog meer freaky gedoe. Het was wel een freaky film maar nie zo erg.

Wat het voor mij dan weer wel een hele goeie film maakte waren de kostuums! De decors! En natuurlijk Natalie Portman. Wat een beeldschone actrice..
Zonder dansverleden zoiets kunnen vertolken, chapeau!

No comments:

Post a Comment