Wednesday 16 March 2011

Brush with Fashion Make-up avond bij The Body Shop

Al sinds vorige week was ik me erop aan het verheugen:
De exclusieve Brush with Fashion  Make-up Avond bij The Body Shop.


Was me dat eventjes een teleurstelling..

Ik had mijn lieve collega J. meegesleept naar de Antwerpse Meir om het evenement bij te wonen.
We hadden meteen de roze loper gespot!
Leuk om daarover ergens binnen te wandelen :)
Een maal binnen was het echter totaal niet feestelijk, er speelde geen leuk muziekje, het was niet mooi versierd. We hebben daar eerst 5 minuutjes aan de inkom gestaan alvorens er iemand kwam om een beetje uitleg te geven. Die dame was heel erg vriendelijk, ze bood ons een glaasje cava aan waar we met veel plezier op ingingen!
Helaas was er geen plaats meer voor een make-over.. Blijkbaar moest je je daar telefonisch of in de winkel voor inschrijven wat ik dus niet wist. (Misschien heb ik daar gewoon overgekeken?)
Met ons glas in de hand hebben we dan een tourtje van de winkel gedaan maar dat was eigenlijk niets anders dan wanneer je op een doordeweekse dag bij The Body Shop zou binnenspringen. De testers waren maar halfvol of verdwenen, de rekjes waren niet allemaal mooi aangevuld. Dat zijn misschien details maar tzijn juist die details die het hem doen.
 Jammer.

Ik zie ook nu pas waar die Brush with Fashion eigenlijk om gaat: een samenwerking met de London College of Fashion. Toch wel een leuk initiatief eigenlijk, jammer dat ze ons daar in de winkel niets van gezegd hebben. Noch over hun actie tegen seksuele uitbuiting van jongeren en kinderen wat volgens mij een heel goed initiatief is en zeker rmoet gesteund worden!

Volgende keer beter hoop ik!

No comments:

Post a Comment