Tuesday 1 March 2011

The Runaways Rock

Na 3 weken er gewoon langs te lopen heb ik deze avond besloten toch eens bij de videotheek (onderweg van werk naar huis) binnen te wippen.
(Ik ben echt een mietje op dat vlak. Zo ergens nieuw alleen binnenstappen. Zielig I know!)
Maar goed, het stelde niet teleur want ik vond er na een goeie halve minuut de film waar ik al sinds deze zomer naar op zoek ben:
The Runaways
De film over Joan Jett en haar all girl rockband uit de jaren '70.
Joepie!!

I Love Rock n Roll andI love this Movie
Heel goed gezegd!

Cherie Currie en Joan Jett
Ik was niet helemaal achterovergeblazen door hun acteerprestaties maar dat maakte me eerlijk gezegd niet zo heel veel uit. Ze zagen er Damn Sexy uit en dat was voldoende :)
Damn Sexy en een hoog Rock n Roll gehalte, what else is there?
*zucht*


The real Joan Jett
Stoer!

The Runaways
In de categorie Damn Sexy vrouwen wil ik toch ook nog even een eervolle vermelding voor
- Shane -

De vrouw die mijn gayest vriend lesbisch zou kunnen maken :)


Hot! Hot! Hot!
 
 

Hot! Hot! Hot! Hot!


Jullie kennen haar vast wel van The L Word.
Indien niet geef ik jullie een wijze raad:
KIJKEN VERDIKKE!!

No comments:

Post a Comment