Monday 7 March 2011

"Women turn into birds of paradise at night.."

Kurt Geiger zegt dat vrouwen 'snachts veranderen in Paradijsvogels.


Voor mij mag die transformatie overdag al plaatsvinden.
Deze prachtige kleurrijke schoenen zijn het ideale startpunt!


KG By Kurt Geiger Carmela

KG By Kurt Geiger Carmela

KG By Kurt Geiger Carvela Girl

Kurt Geiger Grid

Kurt Geiger Gen

Kurt Geiger Dino

Een heel aantal jaar geleden heb ik een van mijn beste vrienden es bijna gek gemaakt door op een reisje naar Londen de volledige duur van de trip over een paar glanzend paarse Kurt Geiger Peeptoe Pumps te kwetteren. Ik heb ze toen helaas niet gekocht (was een nog armere studente dan tegenwoordig :p) en daar heb ik toch wel spijt van.
 Maar ooit komt het ervan!
Dan ben ik de trotse eigenaresse van een paar Kurt Geiger Shoes!
Hoeraaa!!

Motto van de dag: A girl can dream*

No comments:

Post a Comment