Tuesday 1 March 2011

Milan Fashion Week favorieten

Gisteren was de laatste dag van de Milan Fashion Week.
Deze looks heb ik eruitgehaald als mijn favorieten:

Alberta Ferretti

Alberta Ferretti

Alberta Ferretti
 En de Oscar gaat naar.. MOI!
(Als ik deze jurk mag dragen tenminste)

Antonio Marras
 New York, Londen en nu hier. Ik denk dat het duidelijk is, deze look is een blijver.

Dolce and Gabbana

Dolce and Gabbana
 Luid en delicious zo kennen we D&G :)

Fendi

Fendi
 Fan di Fendi, that's me!

Gucci

Gucci

Gucci


Gucci

Gucci

Gucci

Gucci

Gucci
Gucci
 De kleuren, het bont, de jurken, de alles.
Prachtig!

Max Mara


Missoni
Missoni
 Zachte kleuren voor heerlijk zacht uitziende dikke truien. Laat de warme chocolademelk en de sneeuw maar opnieuw aanrukken.

Moschino

Moschino
 De bril! De bril! De bril!

Moschino

Prada
De kleine zeemeermin met een badmutsje op :)
I love it!

 
Prada

Salvatore Ferragamo

No comments:

Post a Comment