Monday 21 March 2011

Book Club

In de categorie 'boeken-waarvan-ik-vind-dat-je-ze-eens-moet-lezen' heb ik een nieuwe aanrader.
Of beter gezegd een nieuwe reeks aanraders want het zijn er een paar.

Ik leerde de boeken van Emily Giffin kennen toen ik een aantal jaar geleden op reis was in de Verenigde Staten.
Het was op de luchthaven van Chicago als ik me niet vergis..
Daar kocht ik de eerste twee:
Something borrowed


en
Something blue


Na deze twee was ik compleet verslaafd!
Op die reis heb ik menig uur alleen doorgebracht en (alle soorten maar zeker deze) boeken hebben me daar zeker weten bij geholpen.

Toen ze uit waren ben ik op zoek gegaan naar haar derde:
Baby proof


 Het vierde boek was nog niet uit toen ik in Amerika was en dus heb ik het vanuit België besteld bij Waterstones
(een superdeluxe boekhandel die ik in Londen ontdekte (en waar ik eenmaal binnen alles wil kopen en niet meer weg raak vraag maar aan my dear friend M.) en gelukkig ook naar België verscheept!)
(ik denk ergens te hebben gelezen dat er ook een Waterstones in Brussel is?!)
(Weet iemand hier mee over? 'tZou de max zijn!)
Love the one you're with


Onlangs kreeg ik haar recentste boek in de bus (ook van Waterstones)
Heart of the matter

Goed nieuws
Er komt nog een volgende boek!

Hiep Hiep Hoera!

De verschillende boeken zijn geen serie maar wat wel heel leuk is is dat sommige personages in volgende boeken heel kort aan bod komen zoals een soort rode draad. Dex uit Something borrowed is bijvoorbeeld de broer van Tessa uit Heart of the Matter. Dat zijn kleine details die de boeken iets extra geven.

Trouwens! Nog een leuk nieuwtje, er komt een film van Something borrowed!


6 mei komt hij uit in de states.
Nog even wachten voor hij bij ons in de zalen zal zijn dus.
Maar ik nodig jullie bij deze al uit voor een gigantische girls night :)


No comments:

Post a Comment